Приветствую Вас Пешеход | RSS

Понедельник, 25.11.2024, 20:27



ВНИМАНИЕ!
мы переехали
vzjatkam.net.ua


Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Мои статьи [17]
Поиск
Наш опрос
Передавать ли права инспектору?
Всего ответов: 1845
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • Юридична допомога ВСЕПраво
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0

    Каталог статей


    Главная » Статьи » Мои статьи

    Підсудность і оскарження ст.124 КУпАП.
    Підсудность і оскарження ст.124 КУпАП.
    У багатьох ,водіїв і власників автомобілів після притягнення до відповідальності за адміністративне правопорушення по ст..124 КУпАП,виникає питання чому і як здійснюється оскарження рішення постанови суду першої інстанції.
    Статья 124 КУпАП підлягає впровадженню в суді першої інстанції згідно ст.221 КУпАП.
    Після розгляду протоколу,складеному посадовою особою органу внутрішніх справ, про адміністративне правопорушення в судовому засіданні,суддя виносе постанову в якій може бути зазначено рішення про покарання відповідача.
    У відповідача по ст..124 КУпАП є право оскаржити постанову суду першої інстанції до
    апеляційного суду в кримінальних справах протягом десяти днів з дня винесення постанови,згідно ст..294 КУпАП.

    Постанова апеляційного суду набирає законної сили негайно після її винесення, є остаточною й оскарженню не підлягає,знову ж згідно ст.294 КУпАП.

    ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
    1.10. Терміни, що наведені у цих Правилах, мають таке значення:
    дорожньо-транспортна пригода - подія, що сталася під час руху

    транспортного засобу, внаслідок якої загинули або поранені люди чи

    завдані матеріальні збитки;
    ПІДВІДОМЧІСТЬ СПРАВ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ
    Стаття 221. Районні, районні у місті, міські чи міськрайонні
    суди (судді)
    Судді районних, районних у місті, міських чи міськрайонних
    судів розглядають справи про адміністративні правопорушення,
    передбачені частинами третьою та шостою статті 121, частинами третьою та
    четвертою статті 122, статтями 122-2, 122-4, 122-5, частиною
    третьою статті 123, статтею 124, частиною четвертою статті 127,
    частиною другою статті 127-1, статтею 130,
    Стаття 124. Порушення правил дорожнього руху, що спричинило
    пошкодження транспортних засобів, вантажу,
    автомобільних доріг, вулиць, залізничних
    переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна

    Порушення учасниками дорожнього руху правил дорожнього руху,
    що спричинило пошкодження транспортних засобів, вантажу,
    автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх
    споруд чи іншого майна, -

    тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до двадцяти
    п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення
    права керування транспортними засобами на строк від шести місяців
    до одного року.

    Стаття 2. Законодавство України про адміністративні правопорушення

    Законодавство України про адміністративні правопорушення
    складається з цього Кодексу та інших законів України.
    Стаття 7. Забезпечення законності при застосуванні заходів впливу за адміністративні правопорушення
    Ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв'язку з
    адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в
    порядку, встановлених законом.
    Провадження в справах про адміністративні правопорушення
    здійснюється на основі суворого додержання законності.
    Стаття 8. Чинність закону про відповідальність за адміністративні правопорушення
    Особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, підлягає
    відповідальності на підставі закону, що діє під час і за місцем
    вчинення правопорушення.
    Закони, які пом'якшують або скасовують відповідальність за
    адміністративні правопорушення, мають зворотну силу, тобто
    поширюються і на правопорушення, вчинені до видання цих законів.
    Закони, які встановлюють або посилюють відповідальність за
    адміністративні правопорушення, зворотної сили не мають.
    Провадження в справах про адміністративні правопорушення
    ведеться на підставі закону, що діє під час і за місцем розгляду
    справи про правопорушення.
    Стаття 213. Органи (посадові особи), уповноважені розглядати справи про адміністративні правопорушення
    Справи про адміністративні правопорушення розглядаються:
    1) адміністративними комісіями при виконавчих комітетах
    сільських, селищних, міських рад;
    2) виконавчими комітетами сільських, селищних, міських рад;
    4) районними, районними у місті, міськими чи міськрайонними
    судами (суддями);
    5) органами внутрішніх справ, органами державних інспекцій та
    іншими органами (посадовими особами), уповноваженими на те
    цим Кодексом.

    ОСКАРЖЕННЯ І ОПРОТЕСТУВАННЯ ПОСТАНОВИ ПО СПРАВІ ПРО
    АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ

    Стаття 287. Право оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення
    Постанову по справі про адміністративне правопорушення може
    бути оскаржено особою, щодо якої її винесено, а також потерпілим.
    Постанова районного, районного у місті, міського чи
    міськрайонного суду (судді) про накладення адміністративного
    стягнення може бути оскаржена в порядку, визначеному цим Кодексом.
    Стаття 294. Набраня постановою судді у справі про адміністративне правопорушення законної сили та перегляд постанови

    Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення
    набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної
    скарги чи протесту прокурора, за винятком постанов про
    застосування стягнення, передбаченого статтею 32 цього
    Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення
    може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної
    відповідальності, її законним представником, захисником,
    потерпілим, його представником або на неї може бути внесено
    протест прокурора протягом десяти днів з дня винесення постанови.
    Апеляційна скарга, протест прокурора, подані після закінчення
    цього строку, повертаються апеляційним судом особі, яка її подала,
    якщо вона не заявляє клопотання про поновлення цього строку, а
    також якщо у поновленні строку відмовлено.
    Апеляційний перегляд здійснюється суддею судової палати
    апеляційного суду в кримінальних справах протягом двадцяти днів з
    дня надходження справи до суду.
    Постанова апеляційного суду набирає законної сили негайно
    після її винесення, є остаточною й оскарженню не підлягає.

    Після закінчення апеляційного провадження справа не пізніше

    ніж у п'ятиденний строк направляється до місцевого суду, який її
    розглядав.

    Источник: http://avtolaws24.ucoz.ua

    Категория: Мои статьи | Добавил: макс (02.07.2009) | Автор: макс
    Просмотров: 15660 | Комментарии: 7 | Рейтинг: 4.7/3 |
    Всего комментариев: 2
    2 makssav  
    0
    Обратите внимание, что при ДТП гайцы забирают права до рассмотрения дела судом. согласно ст. 265-1 КоАП та Постанове КМУ N 1086 від 17 грудня 2008 р. «До винесення судом постанови у справі про адміністративне правопорушення та набрання нею законної сили уповноважена особа видає водієві тимчасовий дозвіл на право керування транспортним засобом строком не більше ніж на три місяці з дати вилучення посвідчення. Форма зазначеного тимчасового дозволу затверджується МВС». Форма утверждена Приказом №77 от 26.02.2009.

    Однако многие (а то и почти все) гайцы ничего такого не дают, ибо сами признаются. что приказ 77 не читали. Более того на Телефоне доверия гаи г. Киева дежурный тоже сказал, что о таком приказе не слышал и не знает ни о каком временной дозвиле.

    При этом согласно того же приказа 77 "Талон до посвідчення водія ... не дає права на керування транспортними засобами без посвідчення водія або без тимчасового дозволу на право керування транспортними засобами".

    Добивайтесь выдачи вам временных разрешений - пишите жалобы, запросы, требуйте.


    1 макс  
    0
    я почему написал про ст.124 КУпАП.много украинцев взяли в кредит автомашины,при этом оформили страховку по КАСКО.при повреждениях авто необходимо сообщать о повреждении автомашины в страховую компанию,для получения средств по страховому случаю.страховая кампания требует справку о ДТП из ГАИ.ИДПС соответсвенно оформляют ДТП и составляют протокол по ст.124 КУпАП.
    но в ПДД есть интересный пункт 2.11. Якщо внаслідок дорожньо-транспортної пригоди немає потерпілих та не завдано матеріальної шкоди третім особам, а транспортні засоби можуть безпечно рухатися, водії (за наявності взаємної згоди в оцінці обставин скоєного) можуть прибути до найближчого поста Державтоінспекції або в орган чи підрозділ міліції для оформлення відповідних матеріалів, попередньо склавши схему пригоди та поставивши підписи під нею.

    Третіми особами вважаються інші учасники дорожнього руху, які через обставини виявились причетними до дорожньо-транспортної пригоди.


    У разі коли під час дорожньо-транспортної пригоди пошкоджено

    лише застраховані транспортні засоби та немає загиблих і

    травмованих, допускається оформлення відповідних матеріалів

    представником страхової організації без участі працівника

    підрозділу Державтоінспекції за згодою учасників пригоди.
    дякую may за допомогу


    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Мариупольский союз автовладельцев BannerFans.com Водители про автомобили и не только